wtorek, 9 kwietnia 2013

Hej ;) Przepraszam, że nie pisałam tak długi czas, ale nie miałam czasu ;c Pełno sprawdzianów i czasem brak internetu. Mam nadzieję, że wybaczycie ;)
No więc zaczynajmy :)

10 faktów o mnie ;) 

1. Uwielbiam facebook'a :D Nie umiem na niego nie wchodzić przynajmniej dwa razy dziennie :D 

2. Uwielbiam robić zdjęcia ;)

3. Nie mam drugiego imienia ;p

4. Ulubiony kolor to czarny :D

5. Uwielbiam jeść, ale nie umiem przytyć ;)

6. Kocham moje psy ;p 

7. Nie lubię swojego wyglądu ;/

8. Zawsze mam bałagan na biurku ;D 

9. Nigdy nie farbowałam włosów.

10. Nie mogę doczekać się wakacji ;D 

No o byłoby na tyle ;) Mam nadzieję, że ktoś wpada na mojego bloga ;) 
Pa ;)

/ Ania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania! <3
Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ;)