wtorek, 4 czerwca 2013

Przemyślenia ;D

No to jest ten ciąg dalszy poprzedniego posta o wycieczce.  Więc ja i koleżanka miałyśmy siedzieć z innymi dziewczynami gdzieś z tyłu, a wylądowałyśmy na samym przodzie. Nie wiem ja chociaż zajęłabym miejsca, albo coś. No wiem, zę to może wydawać się głupie, ale taki post trochę o tym. Głupio nam było i jakośtak bez sensu. nie chciałyśmy już tam iść, bo inni pomyśłeliby, ze jesteśmy jakieś ine. No ja nie lubię się komuś narzucać, bo dana osoba może mnie baaardzo nie lubić, a ja tam wejdę i wgl. No to jest trochę bez sensu, ale jednak się liczy. tam z tyłu działo się niby dużó fajnych rzeczy i wszyscy o nich mówią,a mi tak głupio. Mówią, ze było świetnie i wgl. Nodobra, wiem, że przunudzam, więc już was zostawiam. Ten post to taki inny trochę niż wcześniejsze.
Dobra zmykam ;)

Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania! <3
Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ;)