czwartek, 20 czerwca 2013

Tydzień ;3

Hej wszystkim ;)
Już za tydzień wakacje i jestem mega podjarana ;33
W szkole jest ok i będę miała pasek na koniec roku ;)
Z całą klasą się bardziej... no wiecie ;D Bardzo się do nich przywiązałam ;)
Będzie mi ich brakowac przez te 2 miesiące ;)
Moje plany na wakacje wyglądają tak :
1.
2.
3.

No jak widać, to jeszcze ich nie mam ;)
Ale zawsze coś się znajdzie ;)
Czekam już na siedzenie do 2 w nocy, na baseny, wypady do miasta, do kuzynki.
A to wszystko zaczyna się na tydzień ;)
Nie piszę często postów, bo nie mam internetu i tylko czasami wchodzę do wuja ;3
Mam nadzieję, żew wakacjeto się zmieni i będę mogła pisać tu codziennie ;)


/Ania ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania! <3
Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ;)